- Homepage
- literature
- theory of literature
- LELEK TRANZICIJE - Hrvatska književnost, kultura i mediji u razdoblju postsocijalizma
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
LELEK TRANZICIJE - Hrvatska književnost, kultura i mediji u razdoblju postsocijalizma
About the book LELEK TRANZICIJE - Hrvatska književnost, kultura i mediji u razdoblju postsocijalizma
Igor Gajin u studiji Lelek tranzicije ispisuje kritički gustu, ali za čitatelja preglednu i jasnu sintezu tranzicijskog imaginarija suvremene hrvatske književnosti te njezinu ekonomsko-tranzicijsku artikulaciju koja će biti nezaobilazno polazište u svakom budućem govoru o ovoj problematici. Kapitalizam u ovoj studiji promatran je ne samo kao ekonomski i politički sustav već kao sustav vrijednosti koji ima specifične reperkusije na književno polje. Autor pritom u problemski fokus postavlja dvostruko kodiranje hrvatske književnosti tranzicijskog razdoblja, promatrajući s jedne strane tematološki sloj teksta tranzicije, a s druge uklopljenost hrvatske književnosti i njezinih kritičkih aktera u kulturne tokove tranzicijskog razdoblja. Stoga su ovakve kritički svježe i teorijski artikulirane analize iznimno vrijedne i dobrodošle u hrvatskoj znanosti o književnosti.
Maša Kolanović