- Homepage
- tourism
- travel-records
- LJEPOTI JE MJESTO U KINI / THE BEAUTY BELONGS TO CHINA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
LJEPOTI JE MJESTO U KINI / THE BEAUTY BELONGS TO CHINA
About the book LJEPOTI JE MJESTO U KINI / THE BEAUTY BELONGS TO CHINA
Raskošni aranžman od umjetnog cvijeća sa žutom pticom izvedenom u kamenini na njegovu vrhu nazvan Impresije iz Kine (1988), nastao ubrzo nakon povratka, fascinantna je posveta doživljaja te daleke zemlje i njezine kulture koju umjetnik "dovodi u svoje dvorište". Duh toga aranžmana pokazuje ne samo fabuloznu očaranost zem jom, narodom i civi izacijom koji oduvijek intrigiraju i zavode već i očitovanje specifičnosti kineskoga duha u kojemu priroda ima povlašteno mjesto. Kinez je i umjetno "stvara" u javnim i privatnim prostorima kao "sažetak" prirodnoga sklada čudesnim orkestracijama materijala, boje i oblika i maštovitim varijacijama njihova odnosa. Cvijećem i pticom, intimne metrike i osobne poetike, Diminić je izrazio i prve dojmove susreta s Pekingom impresioniran veličinom, sjajem i harmonijom carske palače za koju iznenađeno primjećuje da "bezbrojni detalji i žive boje ne narušavaju jedinstvo i cjelinu te arhitekture. Naprotiv, oni je grade". Shvaćajući umjetnost gotovo na istočnjački način "kao sredstvo objave kvalitete stvari i pojava", kasno u noći 2.VI.1988. radi akvarel "sanjarske nestvarnosti" suptilnim suodnosom razrijeđenoga pigmenta i zrnastoga grafita kao sublimativan otisak vizualno-osjećajnoga ispunjenja.....