Show more Show less

66996

MEDIJI I KULTURA - ideologija medija nakon decentralizacije

15,93
14,33
Lowest price in last 30 days: 15,93 
available
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2012

About the book MEDIJI I KULTURA - ideologija medija nakon decentralizacije

Knjiga donosi četiri originalne studije koje tvrde suprotno: “struktura medija ne utječe na društvenost, politiku, identitete, već je i sama izraz neke društvenosti, kulture”. Prva studija, “Medij je simptom”, pokazuje da je baština Marshalla McLuhana i danas još nezaobilazna za razumijevanje suvremenih medijskih fenomena. Druga, “Postoji li politika otpora nakon decentralizacije?”, daje širi mediološki okvir za aktualne prijepore oko političnosti medija. Esej “Tri novomedijska šoka u Hrvata” analizira slučajeve nehotične pornografije i virtualnih premijera, nastalih, kako kaže autorica, “u društvenoj matrici koja sve buduće sanadere formatira na isti način” i čini lažne intervjue podjednako uvjerljivima kao i – valjda – prave. I konačno, “Praktički realno: kompjutorske igre” govori o ovaj put pravim medijskim igrama i otkriva njihovu sve manju “praktičnu" razlučivost od posredovane stvarnosti.


“U preglednoj i jasno postavljenoj teorijskoj analizi Katarine Peović Vuković digitalna kultura nije tek predmet refleksije kao aktualna globalna pojava. Odnos između kulture u informacijskome dobu i artikulacije njezinih poruka u prostoru medijske produkcije i recepcije prelazi granice disciplina. Kada svijet postaje vladavina spektakla u znakovima medijske proizvodnje događaja, nastaje potreba za uvidom u tajnu ideologije koja stoji iza matrice društvenih perverzija moći. Ova knjiga nastoji biti odlučno na tom putu.”


– Žarko Paić

Publisher/s
Binding
soft
Year of issue
2012
Number of pages
235
Format
21 x 15 cm