Show more Show less

27599

MEDIJSKA OBRATNICA

15,99
14,39
Lowest price in last 30 days: 14,39 
available
ISBN ISBN: 953-7015-26-2
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 2006

About the book MEDIJSKA OBRATNICA

Jedan od recenzenata knjige Medijska obratnica, prof. dr. Thomas Bauer s Bečkog sveučilišta, kaže:
«Kritički promatrati trendove kako bi se iz njih izvukle pouke za budućnost mogu samo oni stručnjaci čiji sustav vrijednosti sadrži i tradiciju i perspektive. Ante Gavranović zbog svog osobnog profesionalnog iskustva, zbog brojnih funkcija koje je obnašao i obnaša u novinarstvu i zbog svoje uloge u razvoju medija u Hrvatskoj posjeduje onu tradiciju znanja te domaćih i međunarodnih, uvijek kritički popraćenih, iskustava koja mu daje legitimnost i otvara potrebne perspektive i horizonte za mjerodavnu analizu trendova u novinarstvu. Njegova analiza ne skicira, ne obrazlaže i ne reflektira samo postojeća stanja već i perspektive. Tako će ova knjiga naći svoje trajno mjesto u novinarskom i medijskom životu Hrvatske».

Drugi recenzent, dr. Danko Plevnik, pak kaže: «Vodeći hrvatski novinski analitičar Ante Gavranović napisao je studiju koja precizno i profetski objašnjava trendove u novinskoj industriji, zapanjujućim poznavanjem ideja i ostvarenja vodećih protagonista, bez obzira dolazili oni iz novina ili novinskih udruženja, radi li se o vlasnicima medija ili medijskim znanstvenicima. Gavranović približava suvremeni svjetski diskurs o ovoj tematici u prvom redu izdavačima, vlasnicima i urednicima novina, ali njegovi savjeti mogu pomoći i novinarskoj populaciji da se snađe u novim uvjetima pravljenja i prodaje tiskanih medija, koji su također pod udarom globalizacije, rezanja troškova, ekonomije pažnje i kreativnog gospodarstva. Na osnovi ovih glavnih teza vidi se sva složenost suvremenog položaja novinstva i novinarstva za koje Gavranović na vrijeme pronalazi lijeka, napisavši uputu za preživljavanje svih aktera na sutrašnjoj medijskoj sceni. Zbog toga će ovo djelo biti od jednake važnosti i medijskim poslenicima i studentima, jer su na jednom mjestu fokusirani svi novi globalni problemi izdavaštva i prijedlozi za njihovo rješavanje. Ova njegova suma journalistica važan je stručni doprinos modernom promišljanju uloge novina u globalnom društvu. Riječ je o knjizi velikog provokatora. Naime, dok većina istraživača njegove dobi redovito bježi u izvjesnost prošlosti, ovaj bivši predsjednik Hrvatskog novinarskog društva trči u neizvjesnost budućnosti».

Author/s
ISBN
953-7015-26-2
Binding
hard
Year of issue
2006
Number of pages
222
Format
25 x 15 cm

Same author products

-10%MEDIJI - MITOVI I STVARNOST
14,39 15,99 
Lowest price in last 30 days:14,39