- Homepage
- social sciences
- psychology
- psychology - self-help
- MENTALNI FITNES NA POSLU
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book MENTALNI FITNES NA POSLU
Zašto nam se čini da su neki uvijek prepuni pametnih zamisli? Ili da su sposobni „razmišljati u hodu"? l zašto se neki uvijek mogu prisjetiti svega što je rečeno na sastanku prethodnog mjeseca? Jesu li jednostavno već od rođenja pametniji, brži i pozorniji od nas ostalih? Ili su možda shvatili da je mozak dio tijela, koji je moguće izvježbati, napregnuti i poboljšati?
Poput većine, ni ja godinama nisam razmišljala o načinu na koji mi mozak funkcionira, l školu, i fakultet, i posao obavljala sam vođena pretpostavkom da ću se katkad dosjetiti nečega - a katkad ne. Znala sam da sam kreativna. Ljudi su mi govorili da dobro crtam, za neke sam pjesme nagrađena lijepim ocjenama, a često sam postizala i dobre rezultate u matematici i prirodoslovlju. Ali ne prisjećam se da me je itko ikad poučio kako najbolje iskoristiti mozak, kako izoštriti mnogobrojne tipove inteligencije ili kako do maksimuma razviti pamćenje.
Znanost nudi nove odgovore pojašnjavajući nam kako funkcioniraju um i pamćenje, ali istodobno otvara nova pitanja. Postajemo svjesniji da kreativnost nije ograničena na tradicionalna područja. Osim toga, manje smo spremni prihvatiti da nas prosuđuju samo na temelju akademskog postignuća.