40100103772

METRIKE MARKETINGA - Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

46,45
available
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2014

About the book METRIKE MARKETINGA - Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju točno kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.


 


Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu točnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rješenja. Otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje, i distribuciju; percepciju kupaca, tržišni udjel; snagu konkurenata; maržu i određivanje cijena; proizvode i portfelje; profitabilnost poslovanja s klijentima; prodajno osoblje i kanale; i mnogo čega drugog.


 


Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete primijeniti ispravne metrike na sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sustavno poboljšali svoj ROI.


 


Pronaći ćete praktične, ažurirane tehnike mjerenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udjela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, te kompromise među raznim mogućnostima – i na taj vam način pomažu da shvatite što te brojke doista znače. Naučit ćete kako oblikovati i tumačiti marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika te kako da koristite moćne nove tehnike modeliranja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom drugom izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će također čitateljima pružiti uvid u nove sustave za ustrojavanje marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u rukovoditeljsku pronicavost.

Translator/s
Miljenko Šimić
Publisher/s
Binding
soft
Year of issue
2014
Number of pages
2014
Format
22x15 cm