- Homepage
- social sciences
- social sciences - various
- MIKROTRENDOVI - Male sile koje pokreću najveće promjene današnjice
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
MIKROTRENDOVI - Male sile koje pokreću najveće promjene današnjice
About the book MIKROTRENDOVI - Male sile koje pokreću najveće promjene današnjice
Uz toliko pozornosti poklonjene maloljetničkom kriminalu, teško je primijetiti mlade koji postižu dosad neviđene uspjehe. Uz toliko pozornosti poklonjene siromaštvu kao uzroku terorizma, teško je primijetiti da se iza mnogih napada kriju upravo bogatiji i obrazovaniji teroristi. Uz toliko pozornosti poklonjene velikim organiziranim religijama, teško je primijetiti da najbrže rastu baš nove, male sekte. Svijet se uvelike promijenio tijekom posljednjih desetljeća, to svi znamo. Kako i koliko, pokazuje ova knjiga.
Moć samostalnog odlučivanja nikad nije bila veća, a razloge i obrasce donošenja odluka nikad nije bilo teže razumjeti i analizirati. Vještina mikrociljanja – prepoznavanja i komuniciranja s malim i značajnim podskupinama o njihovim potrebama i željama – nikad nije bila ključnija za marketing ili političke kampanje.