- Homepage
- social sciences
- philosophy
- MUDROST PUSTINJE - Pustinjski oci ranog kršćanstva
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book MUDROST PUSTINJE - Pustinjski oci ranog kršćanstva
Pustinje Egipta, Palestine, Arabije i Perzije u 4. stoljeću naselili su ljudi koji na neobičnu glasu. Bili su to prvi kršćanski pustinjaci, koji su napustili gradove i društvo poganskog svijeta. Ne želeći se prepustiti njihovim pravilima i vrijednostima, krenuli su u potragu za osobnim spasom. Oni nisu vjerovali da se kršćanstvo i politika mogu sjediniti, za njih je kršćansko društvo moglo biti jedino duhovno i nadzemaljsko. No, nisu bili ni pobunjenici protiv društva i niti su se pokušavali izdizati kao bolji od drugih. Naprotiv, jedan od razloga zbog kojeg su pobjegli od svijeta bio je što su u njemu ljudi podijeljeni u dvije kategorije: na one uspješne koji nameću svoju volju drugima i na one koji moraju popuštati i pokoravati se.
Pustinjski oci odbili su vladavinu drugih, ali oni sami nisu htjeli vladati drugima. Ono za čime su tragali bilo je društvo jednakih, gdje je jedini autoritet pod Bogom bio karizmatični autoritet mudrosti, iskustva i ljubavi.