- Homepage
- social sciences
- social sciences - various
- NARODNJACI I TURBOFOLK U HRVATSKOJ
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

NARODNJACI I TURBOFOLK U HRVATSKOJ
About the book NARODNJACI I TURBOFOLK U HRVATSKOJ
Jesu li »zatucani« oni koji vole »narodnjake«/turbofolk ili, upravo obrnuto, oni koji ih generalno i a priori odbijaju? Aleksej Gotthardi Pavlovsky, istražujući i analizirajući razloge popularnosti dotične glazbe u Hrvatskoj i predstavljajući pritom i njezin nastanak i razvoj na izvorištu, u Srbiji i BiH, zaključuje kako su zapravo »zatucani« svi – jednostavno zato jer se više nitko ne može izmaći djelovanju i principima funkcioniranja popularne kulture, koja nas svakodnevno bombardira komercijalnim sadržajima i koji su zbog toga postali sastavnim dijelom naših života.
Autor se u knjizi Narodnjaci i turbofolk u Hrvatskoj poslužio etnološkom metodom kvalitativnih intervjua s velikim brojem kazivača – konzumenata različite dobi, spola i društvenog položaja, glazbenih izvođača i autora, menadžera, ugostitelja, urednika diskografskih kuća, glazbenih kritičara, novinara, radijskih i TV urednika. Predstavljajući i analizirajući na taj način prikupljenu građu, stavlja je u odnos s antropološkom, (etno)muzikološkom i publicističkom literaturom koja se bavi istim fenomenom, odnosno načinima i procesima funkcioniranja popularne kulture. Temeljem toga zaključuje da »narodnjaci«/turbofolk u potpunosti funkcioniraju prema dotičnim principima, upravo kao i sva ostala komercijalna/popularna glazba Hrvatske, Europe ili svijeta, u čemu (oduvijek) i leži glavni razlog njihove popularnosti.