- Homepage
- encyclopedia / handbooks
- manuals
- NASTAVA EUROPSKE POVIJESTI 20. STOLJEĆA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
NASTAVA EUROPSKE POVIJESTI 20. STOLJEĆA
About the book NASTAVA EUROPSKE POVIJESTI 20. STOLJEĆA
Knjiga Roberta Stradlinga Nastava europske povijesti 20. stoljeća nastala je u sklopu projekta Vijeća Europe "Učenje i poučavanje o povijesti Europe u 20. stoljeću" i predstavlja inovativan priručnik za nastavnike povijesti, metodičare i osobe odgovorne za izobrazbu i stručno usavršavanje nastavnika, stručnjake zadužene za kreiranje kurikuluma i sve zainteresirane za nastavu povijesti. Naglaskom na to "kako" predavati više nego na "što", ovaj priručnik potiče nastavnike da prošire svoj pristup europskoj i svjetskoj povijesti, a ne da ih koriste samo kako bi ilustrirali nacionalnu prošlost.
Autor se bavi, između ostalog, i poučavanjem "osjetljivih" tema, "čitanjem" slikovnih arhivskih materijala, analiziranjem "povijesti" na televiziji i Internetu, te procjenjivanjem novih tehnologija i udžbenika. Navedeno može poslužiti kao bogat izvor povijesnog znanja, jedinstven za 20. stoljeće. Ovi izvori, posebice audiovizualni, igraju važnu ulogu u razumijevanju prošlosti među mladim ljudima. Odatle i važnost njihovog uvođenja u učionicu i važnost pripreme nastavnika i učenika za njihovu kritičku uporabu uz korištenje istih vještina i kriterija za vrednovanje koje bi upotrijebili i na konvencionalne povijesne izvore.