- Homepage
- literature
- theory of literature
- theatrology
- NEMOGUĆI TEATAR - O fenomenologiji kazališta figura
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

NEMOGUĆI TEATAR - O fenomenologiji kazališta figura
About the book NEMOGUĆI TEATAR - O fenomenologiji kazališta figura
Radi se o analitičkoj i metodički izvrsno razrađenoj knjizi koja ne samo da je dobrodošla u naš kulturni milje, nego je, kao što je dobro poznato svima koji su upućeni u problematiku, u našim uvjetima apsolutno neophodna.
Autor Werner Knoedgen, uz glasovitog lutkara Albrechta Rosera, suosnivač stuttgartskog modela studija Figurentheater-a (ujedno prvog i za dugo vrijeme jedinog studija lutkarstva na Zapadu), umjetnik je lutkar i filozof po struci, pa tako idealno objedinjuje praktičara iz prve ruke s refleksijama stručno estetički utemeljenim.
Od lutke, maske i figure koja pripada drevnoj tradiciji i seže u početke kazališta, do novoobnovljenog interesa za medij, u kontekstu široke lepeze suvremenih stremljenja, estetičkih propitivanja i žanrovskih preklapanja, analizirajući i tematizirajući različite odnose, autor se nužno suočava i s povijesnim oblicima tradicionalnog lutkarstva, tako da je tekst istovremeno i bogati pregled tipologije scenskih lutaka i pojava.
Hrvatska, koja je napokon krenula u profesionalizaciju lutkarske umjetnosti, nalazi se pred ozbiljnim zadatkom da i relevantnu literaturu podigne na akademsku razinu, i to takvu koja nije samo zagledana u prošlost.
Korisnici ovog naslova, ako je uopće potrebno nabrajati u općepoznatim uvjetima kroničnog nedostatka literature iz ovog faha, mogu biti likovni i kazališni ljudi najrazličitijih profila, teoretičari i praktičari, konkretno: studenti Akademije likovnih umjetnosti, Akademije dramskih umjetnosti, Učiteljske akademije, Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci, Škole primijenjene umjetnosti, Lutkarske akademije u Osijeku, Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Filozofskog fakulteta, (filozofije – estetike, povijesti umjetnosti, teatrologije), kazališni autori, scenografi, lutkari, kostimografi, dramaturzi, napose kritičari, režiseri, glumci. pedagozi i drugi.