- Homepage
- literature
- theory of literature
- theatrology
- NOVA EUROPSKA DRAMA ILI VELIKA OBMANA 2
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
NOVA EUROPSKA DRAMA ILI VELIKA OBMANA 2
About the book NOVA EUROPSKA DRAMA ILI VELIKA OBMANA 2
Boreći se protiv nametanja trenda nove europske drame odnosno dramaturgije krvi i sperme, ili in-yer-face (drame koja udara u lice) ova knjiga zagovara kazalište koje voli, dramsko kazalište. Knjiga je vapaj za kazalište gdje postoji damski pisac koji nam priča razumljivu, zanimljiviju i napetu priču (a ne niz nepovezanih fragmenata koji nam ništa ne govore pod izlikom suvremenog umjetničkog izraza), koji nam opisuje likove koje možemo prepoznati i s kojima možemo suosjećati (a ne neprepoznatljivi, prazni likovi pod izgovorom da je život takav), kazalište koje u nama budi pozitivnu emociju i mogućnost katarze (a ne dokidanje pozitivne emocije pod izlikom da je to kič i zaostalo), kazalište koje afirmira ljudske vrijednosti (a ne razara sve temeljne ljudske vrijednosti pod izlikom umjetničke istine). Zvuči poznato? Naravno, to je i Aristotel tražio. Zvuči zaostalo i konzervativno? Istina, već se toliko vremena govori da su ti vapaji konzervativni da smo se ušutkali. Međutim, na tome temelju kazalište je preživjelo od Aristotela do danas. Dakle, dva i pol tisućljeća, pa nam očito nešto znači.