- Homepage
- natural science
- mathematics
- OBLICI MATEMATIČKOG MIŠLJENJA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book OBLICI MATEMATIČKOG MIŠLJENJA
Što je mišljenje? Mišljenje se u psihologiji definira kao izdvajanje u spoznaji čovjeka određenih strana i svojstava promatranog objekta i njihovo dovođenje u odgovarajuće veze s drugim objektima u cilju stjecanja novih znanja.
Tri su osnovna oblika mišljenja: poimanje, suđenje i zaključivanje. Kao rezultat tih oblika dobivaju se pojmovi, sudovi i logički sudovi. U mišljenju pojmovi ne dolaze odvojeno, nego se na određeni način međusobno povezuju. Oblici takvih veza među pojmovima jesu upravo sudovi.
Oblici mišljenja igraju veliku ulogu u matematičkim teorijama. To je vidljivo i iz najkraćeg prikaza izgradnje neke matematičke teorije u četiri etape:
navođenje osnovnih pojmova
formuliranje aksioma
uvođenje novih pojmova
izvođenje i dokazivanje teorema.
Drugim riječima možemo reći da je neko znanstveno matematičko područje tvorevina osnovnih pojmova, aksioma, izvedenih pojmova i teorema.
Ovo je treća u nizu knjiga u ovoj biblioteci posvećenoj metodi nastave matematike.