- Homepage
- social sciences
- sociology
- OD KIČA DO CAMPA - STRATEGIJE SUBVERZIJE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
OD KIČA DO CAMPA - STRATEGIJE SUBVERZIJE
About the book OD KIČA DO CAMPA - STRATEGIJE SUBVERZIJE
Kakva je moguća uloga i značenje Campa u društvima koja se proteklih desetljeća radikalno suočavaju s iza zovima nejasno konceptualizirane modernizacije u doba globalizacije, a tradicijski imaju drugačije odnose prema muško-ženskim odnosima, homoseksualnosti, drugačije konvencije odijevanja, stilove ukrašavanja i ponašanja? Temeljno pitanje kojim se u svojoj knjizi navi Sanja Muzaferija - može li Camp još uvijek djelovati politički subverzivno - itekako je važno. Izvučen iz ekskluzivizma gay kulture/senzibiliteta, može li pojam Campa pomoći sub-vertiranju ne samo prevladavajućih konstrukcija spolnih ideniteta već i svakoga društvenog esencijalizma (roda, nacije, rase, klase...)?
U doba opće kulturalizacije, podvođenja svih društvenih i političkih problema pod kulturalne maske, i priča o Campu ponovo postaje važna kao dio jednog od ključnih problema progresivno angažirane teorije: kako estetika/estetsko može djelovati politički? Naravno, bilo bi preuzetno očekivati cjelovit odgovor na takva pitanja od jedne ovakve knjižice, ali i postavljanje pravih pitanja i njihovo uvođenje u javni prostor već je važan početak.