- Homepage
- social sciences
- philosophy
- ORUŽJA ZA MASOVNO POUČAVANJE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
ORUŽJA ZA MASOVNO POUČAVANJE
About the book ORUŽJA ZA MASOVNO POUČAVANJE
Tijekom više od dva desetljeća John Taylor Gatto neumorno radi kako bi nas poučio istini o obrazovnom sustavu – da obavezno školovanje ne potiče demokratski način života! Takvu tezu dokazuje u svojoj knjizi Oružja za masovno poučavanje, u kojoj govori o mehanizmima obrazovnog sustava koji djeci, umjesto da razvija, osakaćuje maštu, obeshrabruje kritičko razmišljanje i stvara lažno viđenje učenja kao rutinsko učenje podataka napamet. Evo dokaza da je zlo koje škola nanosi prilično racionalno i učinjeno s predumišljajem, i to slijedeći Platonove, Calvinove, Spinozine (…) političke teorije. Pojam obrazovanje besmislen je budući da je čovječanstvo ograničeno biološkim, psihološkim i teološkim potrebama. Prava je funkcija pedagogije da obično pučanstvo stavi u okvire u kojima je njima lakše upravljati. Taj cilj zahtijeva da mladež uvjetno ovisi o stručnjacima, bude odvojena od svojih prirodnih saveznika, te da prihvati prekinute veze s iskustvima koja uvjetuju samodostatnost i nezavisnost. U ovoj knjizi Gatto ukazuje na besmislenost djelovanja službenog obrazovanja, posebice standardiziranog testiranja. Poslušajte ga u ime djece. Svojstva ove knjige, precizno izražene ideje, realistični prijedlozi i oštroumnost svrstavaju je među najbolja djela jednog Thoreaua, Jeffersona, Humea ili Diderota.
Gatto se oslanja na tridesetogodišnje iskustvo iz učionice i dugi niz godina istraživanja u svrhu reformiranja školstva. Svoje teze izlaže retoričkim stilom koji je strastven, logičan i bremenit primjerima.
ForeWord Magazine
Vjerojatno Gattoova najbolja knjiga do sada. Njegove pripovjedačke vještine posebno dolaze do izražaja u trenucima pripovijedanja priča stvarnih ljudi koji su istupili iz školskog sustava i uspjeli usprkos općeprihvaćenom uvjerenju koje valorizira diplome, certifikate i kvalifikacije. Ako tek počinjete sumnjati kako postoji problem sa školstvom (nasuprot obrazovanju, kako bi Gatto rekao) onda zasigurno nećete naići na bolje izlaganje problema nego što je to učinjeno u ovoj knjizi.
Cathy Duff y Reviews