- Homepage
- social sciences
- philosophy
- PARVULLA AESTHETICA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book PARVULLA AESTHETICA
Naslov ovog teksta svakodnevno se koristi kao opis jednog svima poznatog iskustva, iskustva koje nešto učenije možemo opisati kao nepouzdanost pripovijedanja koja proizlazi iz toga da se pričom, mimo svih činjenica, može postići učinak vjerodostojnosti. U nekom se smislu cjelokupna ljudska kultura sastoji iz kolebanja između učinka priče i nepovjerenja u nju. Ovdje je moguće podsjetiti samo na sasvim specifičnu epizodu. Povratak priči slavimo u specifičnoj genealogiji, pa je ovo sasvim specifično istraživanje artefakata, iluzija i načina promatranja, možda predradnja i ispitivanje metodologije za razjašnjavanje ovdašnje povijesti moderne i modernizama. Središnja će tema zasigurno biti mit o junačkoj borbi za slobodu umjetničkog izražavanja u tzv. socijalističkoj Jugoslaviji, posebice mit o političkoj dimenziji apstraktnog, neprikazivačkog slikarstva i kiparstva. Kritičko analiziranje tog razdoblja ne znači nije kanje odvažnosti koja je doista bila potrebna; nepostojanje istinske javne sfere nije značilo nepostojanje živahnih i opa snih sukoba što ih nije moguće svesti na unutarpartijske borbe za pozicije. Patos, retorika čistoće brojnih klasičnih umjetni čkih manifesta moderne u nas imali su neposredni politički učinak - iz generacije u generaciju ponekad je to bila jedina moguća dimenzija politike.