- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
About the book PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
Knjiga "Pedagogijska istraživačka perspektiva" je druga knjiga iz trilogije "Pedagogijska perspektiva". Prva knjiga pod naslovom „Pedagogijska teorijska perspektiva. Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju“ izišla je 2015. godine. Treća knjiga pod naslovom "Što nastava jest. Odnos poučavanja i učenja iz pedagogijske perspektive." je u pripremi. Mnogobrojni su uzroci neizgrađene pedagogijske istraživačke perspektive. Je li krucijalan uzrok ukorijenjen u nedostatnoj teorijskoj refleksiji pretpostavki empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno metoda empirijskih istraživanja koje pedagogija preuzima od društvenih znanosti? Temeljno pitanje glasi jesu li istraživači u pedagogiji svjesni rekurzivnog utjecaja metoda na predmet pedagogije, kao i toga da su one uzrok velikog broja pseudo-empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno da se u njima kriju razlozi zbog čega empirijska istraživanja u pedagogiji ne doprinose generiranju novih spoznaja o odgoju. Knjiga: "Pedagogijska istraživačka perspektiva" sadrži odgovore na mnoga pitanja vezana za pedagoška empirijska istraživanja obrazovanja. Među ostalim i odgovor na pitanje: Što refleksivna metodologija jest i kako ona može doprinijeti daljnjem razvoju pedagogijske istraživačke perspektive? Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagoškim empirijskim istraživanjima, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno znanstvenim novacima i asistentima), studentima pedagogije, diplomiranim pedagozima, studentima doktorskih studija, kao i znanstvenicima drugih znanstvenih disciplina. Svima njima ova knjiga, uz ostalo, nudi kriterije po čemu su empirijska istraživanja obrazovanja specifično pedagogijska, odnosno što je "pedagoško" u istraživanju odgoja i obrazovanja. Time su stvoreni uvjeti i za objektivnije procjene doktorskih disertacija i znanstvenih projekta u području pedagogije.