- Homepage
- literature
- theory of literature
- PEDAGOŠKA FIKCIJA - Bildungs-naracija i srodni modusi u novijoj hrvatskoj književnosti
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
PEDAGOŠKA FIKCIJA - Bildungs-naracija i srodni modusi u novijoj hrvatskoj književnosti
About the book PEDAGOŠKA FIKCIJA - Bildungs-naracija i srodni modusi u novijoj hrvatskoj književnosti
Knjiga Pedagoška fikcija: Bildungs-naracija i novija hrvatska književnost Tihomira Brajovića rasvjetljuje složeni problem bildungs-naracije i njezinih učinaka u djelokrugu novije hrvatske književnosti i šire hrvatske kulturne povijesti u posljednjih sto i pedeste godina. Rukopis rasvjetljava složene odnose bildungs-naracije u korpusu novije hrvatske proze od Požeškog đaka Miroslava Kraljevića do Ciganina, ali najljepšeg Kristijana Novaka. Brajović u rasparavu o bildungs-romanu i srodnim pripovijednim oblicima uvodi cijeli niz suvremenih teorijskih i kritičkih čitanja razumijevanja tog fenomena kao što su: F. Moretti, T. Boes, H.G. Pott, K. Schneider, V. Vosskamp i drugi. Čitanjem bildungs-romana kao kulurno simboličke forme koje odražavaju društveni totalitet i njihovih likova koji većinom pripadaju građanstvu kao vodećoj društvenoj formaciji, autor uspijeva ukazati kako stoljetne žanrovske transformacije prate povijesni hod građanstva i njgovih estetskih, političkih i socijalno artikuliranih izričaja.
Krešimir Bagić