- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book POGAŽEN ZAVET
Novo izdanje knjige Pogažen zavet (University of Chi-cago Press) pružilo mi je priliku da se ponovo osvrnem na temu građanske religije, to jest da se pre svega zapitam kako sam uopšte počeo time da se bavim i kako danas ocenjujem stanje u toj oblasti.
U predgovoru prvom izdanju Pogaženog zaveta (Nju-jork: Seaburry, 1975) rečeno je da sam odrastao u prilično konvencionalnoj protestantskoj i patriotski nastrojenoj američkoj sredini. Propustio sam, međutim, da pomenem nešto što mi se kasnije učinilo važnim, a to je da sam se obrazovao u losanđeleskim državnim školama u vreme kada je uticaj progresivnog obrazovanja Džona Djuija još uvek bio jak. Počev od četvrtog razreda, ako ne i ranije, reč "demokratija" igrala je značajnu ulogu u mom obrazovanju jer je nastava bila organizovana tako što su učenici sami snosili odgovornost za organizovanje i izvršavanje radnih obaveza. Radili smo na projektima koji su se bavili pojavama u našem društvu, kao i u drugim društvima u svetu; taj rad je, i u sadržinskom i u procesualnom smislu, bio primer Djuijeve ideje o učionici kao mikrokosmosu demokratskog učenja....