- Homepage
- social sciences
- political science
- POLITIČKA ONTOLOGIJA MARTINA HEIDEGGERA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

POLITIČKA ONTOLOGIJA MARTINA HEIDEGGERA
About the book POLITIČKA ONTOLOGIJA MARTINA HEIDEGGERA
Tema bjelodanog savezništva Martina Heideggera i nacizma, odnosno veza njegove filozofske misli i toga posve neprihvatljivog skupa političkih uvjerenja, nikad nije bila aktualnija. Knjiga Politička ontologija Martina Heideggera, vodećega francuskog sociologa i teoretičara kulture Pierrea Bourdieua, istovremeno nudi uvid u začetke rasprave o Heideggerovu angažmanu u nacističkom pokretu, ali i analizu institucionalnih mehanizama uključenih u proizvodnju filozofskog diskursa.
Iako Heidegger priznaje legitimnost čisto filozofskih pitanja (u svojim referencama na kanonske autore, tradicionalne probleme i poštivanje akademskih tabua), Bourdieu ističe da složenost i konceptualizacija Heideggerova filozofskog diskursa proizlaze iz kulturnog polja u kojem se presijecaju dvije društvene i intelektualne dimenzije –politička i akademska misao.
Autor zaključuje da se Heideggera ne treba smatrati nacističkim ideologom te da u njegovim filozofskim idejama nema mjesta rasističkom poimanju ljudskog bića. Umjesto toga, Heideggerovu misao smatra strukturalnim ekvivalentom ideji „konzervativne revolucije“, a nacizam samo jednom manifestacijom te revolucije.