- Homepage
- social sciences
- mass media
- PRAKSA ETIČKOG NOVINARSTVA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

PRAKSA ETIČKOG NOVINARSTVA
About the book PRAKSA ETIČKOG NOVINARSTVA
Ideja da se pokuša uvesti moralni ili etički kodeks za medije nije nova, osobito za urednike i novinare tiskanih medija. Knjiga sadrži 16 članaka, objavljenih u domaćim i stranim dnevnicima i stručnim časopisima, i govora održanih na seminarima i okruglim stolovima, koji govore o etičkom novinarstvu.
Velike kompanije ili političke stranke znaju radi pojačanja političkog marketinga osnivati 'neovisne novine' i tako osiguravati stalni i prividno objektivni politički marketing. Novinari su u takvim medijima samo formalno novinari, dok su stvarno propagandisti po željama urednika, a da to sami i ne znaju...
Ideja da se pokuša uvesti moralni ili etički kodeks za medije nije nova, osobito za urednike i novinare tiskanih medija. Ta ideja obično je bila ograničena na pojedine novine, ali su se postupno toj ideji pridruživala i nacionalna udruženja. To su začeci stvaranje etičkog kodeksa novinara koji se stvarao postupno da bi osvojio najveći broj medija i novinarskih asocijacija.
U tom procesu uz mnoge novinare aktivno je sudjelovao i autor knjige Danko Plevnik.
Aktivni je sudionik svjetske mreže medijskih profesionalaca koji primjenjuju vrijednosti u svojim vlastitim životima i tako ih prirodno transmitiraju svojim organizacijama i auditoriju.
Plevnikovi tekstovi objavljeni u knjizi PRAKSA ETIČKOG NOVINARSTVA doprinos su stvaranju novinarstva koje će biti lišeno bilo kakve manipulacije. Etičko novinarstvo je cilj kojem teži svaki novinar.