- Homepage
- social sciences
- philosophy
- PREDAVANJA O DOKAZIMA ZA BITAK BOGA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book PREDAVANJA O DOKAZIMA ZA BITAK BOGA
Dostatno je već bilo pokazano da se uzdignute — bilo ono u osjećaju ili u vjerovanju, ili kako već način njegova duhovnoga tubitka bivao odredjen — sbiva u onom Najunutranjijem duha, na tlu mišljenja; religija kao najunutranjija vjet čovjekova ima u tome središte i korijen svojegapulsiranja. Bog je u svojemu bistvu misao, mišljenje samo, kako god dalje njegova predstava i obličje, kao i lik i način religije kao osjećanje, zrenje, vjerovanje itd bivali odredjeni. Spoznavanje ne čini pak ništa ino do to da upravo ono Najunutranjije dovodi za sebe do oznanjenja, onaj mišljevni puls mišljevno dohvaća. Može spoznavanje u tome biti jednostrano i mogu religiji još većma i bistveno pripadati osjećaj, zrenje, vjerovanje, kao i bogu još nešto dalje nego je njegov mišljevni i mišljeni pojam; no to Najunutranjije se u tome nalazi, a o njemu znati znači misliti ga, i spoznavanje znači uopće samo znati to Najunutranjije u njegovoj bistvenoj odredjenosti.