Show more Show less

34627

PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU

14,60
not available
ISBN ISBN: 978-953-7685-06-5
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2010

About the book PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU

Poznato je da materinski jezik većini učenika predstavlja jedan od najzahtjevnijih školskih predmeta. Teškoće u njegovu usvajanju u velikoj su mjeri povezane s problemima kojima se bavi logoped (do 21 posto učenika). Ovaj praktični priručnik sadrži program VJEŽBI i kao takav predstavlja iskustvo ciljanog rada cijelog tima stručnjaka: školskog psihologa, logopeda i socijalnog pedagoga - usustavljeno iskustvo formiranja vještina učenja u djece s poremećajima u čitanju i pisanju (od prvog do petog razreda).

Provođenje predloženog programa trebalo bi rezultirati razvojem sljedećih sposobnosti i vještina u djece:

• snalaženje u situaciji učenja (dijete treba biti u stanju shvatiti uputu, isplanirati vlastitu aktivnost u svrhu postupanja prema uputi, prepoznati ono što nije razumjelo i potražiti pomoć učitelja ili vršnjaka);
• potpuno sudjelovanje u radu u paru, u maloj skupini i u frontalnoj nastavi, odnosno u radu učitelja s cijelim razredom;
• voljno reguliranje vlastite pažnje, sposobnost da se na vrijeme uključi u rad razreda, preusmjeravanje pažnje pri promjeni vrste rada, hvatanje koraka s ostalima u razredu (održavanje tempa);
• odgovoran odnos prema rezultatima svog rada, sposobnost uspoređivanja postignutog rezultata s planiranim i njegovo adekvatno ocjenjivanje;
• osvještavanje vlastitih jakih i slabih strana u učenju, ovladavanje "tehnologijom uspjeha i postignuća".

Program se sastoji od šest modula čije se VJEŽBE mogu koristiti tijekom logopedskog rada. Razvrstavanje vježbi u module je uvjetno jer je većina ponuđenih vježbi multifunkcionalna.

About the book - PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU

Predgovor
Program cjelovitog praćenja učenika s poremećajima u čitanju i pisanju
Struktura programa
Struktura portfolija
Logopedske vježbe
    Modul A: Vještina percipiranja govorne ili pisane upute
    Modul B: Vještina planiranja aktivnosti prema zadanoj uputi i rada prema planu
    Modul C: Vještina provođenja završne samokontrole
    Modul D: Vještina samostalnog ocjenjivanja rezultata vlastitog rada
    Modul E: Vještina voljnog upravljanja vlastitom pažnjom i tempom rada
    Modul F: Vještina komunikacije u situaciji učenja
Približna struktura logopedskog sata korekcije disgrafije i disortografije
Kako organizirati uspješan rad učenika u sklopu logopedske terapije
Suradnja u svrhu učenja
    Primjeri zadavanja zadataka skupinama prilikom organizacije učeničke suradnje na logopedskim sastancima u okviru programa «Učim učiti»
    Primjena elemenata Dalton-plana u logopedskoj terapiji u okviru programa «Učim učiti»
    Kako organizirati rad prema Dalton-planu u logopedskoj terapiji
Suradnja logopeda i učitelja u savjetodavnom praćenju učenika prema programu «Učim učiti»
Dijagnostika problema
    Analiza djetetovih problema u učenju u suradnji učitelja i logopeda
    Razrada zajedničkog akcijskog plana logopeda i učitelja za uklanjanje teškoće u učenju
Logopedske metode rada na satovima pisanja, čitanja, jezika, i razvoja govora
    Vježbe na logopedskim satovima rukopisa i jezika
    Vježbe na logopedskim satovima čitanja i razvoja govora
    Strategije i vježbe koje pomažu razvoju vještina samoprovjere
Suradnja logopeda i roditelja
Dijagnostika teškoća u učenju u okviru programa «Učim učiti»
Dodaci
Popis korištene literature

Author/s
Translator/s
Ilona Posokhova
Publisher/s
ISBN
978-953-7685-06-5
Binding
soft
Year of issue
2010
Number of pages
105
Format
23 x 15 cm

Bestsellers from same category

-20%SIMULACIJA I ZBILJA
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78 
-20%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
12,74 15,93 
Lowest price in last 30 days:15,93 
-20%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78 
-20%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78