- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- child psychology
- PRIRUČNIK ZA RAD S HIPERAKTIVNOM DJECOM U ŠKOLI
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book PRIRUČNIK ZA RAD S HIPERAKTIVNOM DJECOM U ŠKOLI
Prošireno, 2. izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posljedica nastavka sustavnog rada s hiperaktivnom djecom, ali i kao posljedica novih spoznaja dobivenih temeljem znanstvenih istraživanja i projekata. S obzirom na to da se u posljednjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj djeci s razvojnim teškoćama a ne samo djeci s ADHD-om, postojala je i potreba za nadopunom sadržaja knjige.
U proširenom izdanju dodani su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Nadopunjeno je novim studijama provedenim u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značenja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom djecu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodano poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakterizira djetinjstvo i ujedno značajno utječe na dječji razvoj. U ovom kontekstu prikazano je značenje igre u terapijskom radu s hiperaktivnom djecom te se dani i prijedlozi igara koje potiču razvoj kod hiperaktivne djece.