Show more Show less

157560

PRIRUČNIK ZA RAD S HIPERAKTIVNOM DJECOM U ŠKOLI

29,13
available
ISBN ISBN: 9789531918732
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2018

About the book PRIRUČNIK ZA RAD S HIPERAKTIVNOM DJECOM U ŠKOLI

 


Prošireno, 2. izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posljedica nastavka sustavnog rada s hiperaktivnom djecom, ali i kao posljedica novih spoznaja dobivenih temeljem znanstvenih istraživanja i projekata. S obzirom na to da se u posljednjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj djeci s razvojnim teškoćama a ne samo djeci s ADHD-om, postojala je i potreba za nadopunom sadržaja knjige.

U proširenom izdanju dodani su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Nadopunjeno je novim studijama provedenim u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značenja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom djecu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodano poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakterizira djetinjstvo i ujedno značajno utječe na dječji razvoj. U ovom kontekstu prikazano je značenje igre u terapijskom radu s hiperaktivnom djecom te se dani i prijedlozi igara koje potiču razvoj kod hiperaktivne djece.

Prošireno, 2. izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posljedica nastavka sustavnog rada s hiperaktivnom djecom, ali i kao posljedica novih spoznaja dobivenih temeljem znanstvenih istraživanja i projekata. S obzirom na to da se u posljednjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj djeci s razvojnim teškoćama a ne samo djeci s ADHD-om, postojala je i potreba za nadopunom sadržaja knjige.


 


U proširenom izdanju dodani su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Nadopunjeno je novim studijama provedenim u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značenja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom djecu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodano poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakterizira djetinjstvo i ujedno značajno utječe na dječji razvoj. U ovom kontekstu prikazano je značenje igre u terapijskom radu s hiperaktivnom djecom te se dani i prijedlozi igara koje potiču razvoj kod hiperaktivne djece.


 

Author/s
Publisher/s
ISBN
9789531918732
Binding
soft
Year of issue
2018
Number of pages
176
Format
28 x 15 cm

Bestsellers from same category

-10%SIMULACIJA I ZBILJA
17,80 19,78 
Lowest price in last 30 days:11,87 
-10%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
14,34 15,93 
Lowest price in last 30 days:12,74 
-10%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
17,80 19,78 
Lowest price in last 30 days:15,82 
-10%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
17,80 19,78 
Lowest price in last 30 days:15,82