- Homepage
- literature
- PROČITAJ ME
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book PROČITAJ ME
Konceptualna zbirka priča Marka Marciuša je književni labirint. Priče povezuje lik Olaf Tryggvasson. U jednom trenutku svojeg postojanja Olaf postaje svjestan da je imaginarna osoba. Kako radnja prolazi, on susreće likove kao što su Ahmed Faiz (pakistanski pjesnik), Angelo Beolko (renesansni kazališni glumac i dramski pisac), Émile Coué (francuski psiholog) i druge znamenite osobe.
Družeći se s njima Olaf uči zakonitosti svijeta u kojem živi, a te zakonitosti su književni postupci. Savladavajući književnu teoriju Olaf dolazi na ideju da pobjedi pisca i zavlada knjigom, u ovom slučaju, svojim životom. Radnja kulminira gubljenjem granice između stvarnosti i fikcije kada ni Olaf ni pisac više ne znaju tko je zapravo pisac, a tko lik.
Motivi u tekstovima se protežu od hrvatskih toposa (Križevci, Zagreb, Osijek, razna sela), dekonstruiranih i ponovno upotrebljenih folklornih mitova (priča ''4.''), grčkih mitova (''Dioniz''), Biblije (''Novela mrtvih''), demonologije, originalnih bića i stvorenja proizašlih iz autorove mašte preko povijesnih događaja, aktualnih dnevnih TV izvještaja do pušenja marihuane i opijuma. Čitatelj nalazi reference na djela Gospodar prstenova, Mali princ, filmove Spaceballs, The Elephant man te citate J. L. Borgesa i Umberta Eca.