Show more Show less

22561

PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA

17,25
15,53
Lowest price in last 30 days: 13,80 
available
ISBN ISBN: 978-953-7024-17-8
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2007

About the book PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA

Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena.
Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava.
Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Prvi udžbenik s područja ugostiteljskog posluživanja, koji je tiskan u Hrvatskoj pod naslovom "Nauka o serviranju" prije devedeset godina bio je prijevod austrijske knjige "Servierkunde". U toj je knjizi o posluživanju gostiju i o prodaji ugostiteljskih usluga napisano: "Svaki konobar mora u interesu svoga gospodara paziti, ne samo da dobro dvori, nego da bude i dobar prodavač. U prodaji leži duša gotovo svakog posla, a napose gostioničarstva...

Author/s
Publisher/s
ISBN
978-953-7024-17-8
Binding
soft
Year of issue
2007
Number of pages
319
Format
24 x 15 cm