- Homepage
- PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
About the book PRODAJA UGOSTITELJSKIH USLUGA
Pred vama je knjiga koja obrađuje područje prodaje hrane i pića u ugostiteljstvu za kojom se osjeća potreba već duže vremena.
Prodaja kao aktivnost u ugostiteljstvu stara je koliko i komercijalno ugostiteljstvo; datira od pojave prvih ugostiteljskih radnji u Grčkoj, koje su se nazivale leshe, a u Rimu cauponae. To je bilo prije više od 3000 godina.
Ova je knjiga namijenjena širokom krugu ugostitelja koji se praktično ili teoretski bave problematikom prodaje s gledišta marketinškog sustava.
Svrha je knjige da pomogne različitim zanimanjima u ugostiteljstvu, koja su vezana za prodaju, da što prije i lakše svladaju umijeće i vještinu prodavanja usluga, kako bi na svom radnom mjestu bili što uspješniji i više koristili sebi i vlasniku objekta.
Uspješnost u prodaji postaje sve značajnijim faktorom za ocjenu ukupne efikasnosti konobara, someljea, barmena, voditelja posluživanja i kuhinje, vlasnika ili rukovoditelja ugostiteljskog objekta, djelatnika u službi prodaje i sl.
Prvi udžbenik s područja ugostiteljskog posluživanja, koji je tiskan u Hrvatskoj pod naslovom "Nauka o serviranju" prije devedeset godina bio je prijevod austrijske knjige "Servierkunde". U toj je knjizi o posluživanju gostiju i o prodaji ugostiteljskih usluga napisano: "Svaki konobar mora u interesu svoga gospodara paziti, ne samo da dobro dvori, nego da bude i dobar prodavač. U prodaji leži duša gotovo svakog posla, a napose gostioničarstva...