- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
PROJEKTNI MARKETING
About the book PROJEKTNI MARKETING
Knjiga Projektni marketing predstavlja prvo izdanje dvojice francuskih i jednog britanskog autora, a odnosi se na problematiku marketinga koja nije zastupljena niti u jednoj od knjiga do sada napisanih i objavljenih na hrvatskom jeziku.
Kako i navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda.
Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač – kupac.
Osim kao osnovna i dopunska literatura za marketinške kolegije na fakultetima i visokoškolskim institucijama u Republici Hrvatskoj, knjiga Projektni marketing popunjava neke praznine na području poslovnog i upravljačkog marketinga te ukupnog poduzetništva u našoj ekonomskoj teoriji i praksi. Važno je također istaknuti i sljedeće: osim što je pristup autora problematici na potrebnoj znanstvenoj, on je, što je u ovom slučaju čak možda i bitnije, na razmjerno visokoj praktičnoj razini, jer je u tekstu predstavljen i čitav niz praktičnih primjera koji čitateljima-praktičarima mogu poslužiti kao misao vodilja prilikom implementacije projektnog marketinga u svakodnevnu praksu.