- Homepage
- literature
- theory of literature
- theatrology
- PRVA PREDSTAVA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book PRVA PREDSTAVA
Priručnik za voditelje početnike dramskih skupina u osnovnoj školi nastao je kao odgovor na potrebu mladih učitelja koji u osnovnim školama u svoju dužnost dobivaju vođenje dramsko-scenske skupine. Budući da se učitelj na početku svojega rada nalazi pred velikim izazovima, ali i mnogim nejasnoćama i preprekama, ovaj je Priručnik namijenjen svima onima koji rade u školi, vole djecu i zajedno s njima žele oživjeti osnovnoškolske hodnike koji uvelike imaju važnost - i estetsku i pedagošku. Kao autorice ovoga Priručnika željele smo kroz različite pristupe stvaranja dječje predstave pokazati kako je pojam igre neodvojiv od djetetova stvaralaštva. Ona predstavlja njegov život što znači da igra nije jednostavna stvar. Ona je jedna vrsta znatiželje i traganja.
Upravo ovaj Priručnik pokušava razotkriti znatiželju i pronaći odgovore na tražena pitanja kod mladih voditelja. Jer rad u dramskim skupinama nije nimalo jednostavan, pogotovo ako govorimo o radu s osnovnoškolcima. Ako je srednjoškolac uspješan u dramskoj skupini, očito je da je osnove dobio od svojega voditelja u osnovnoj školi. Zato smatramo da bi ovaj Priručnik trebao pomoći novim ljudima, voditeljima početnicima i dati im osnove i prve korake u razvijanju dječje kreativnosti.