- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- PSIHOLOGIJA ČITANJA - Od motivacije do razumijevanja
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book PSIHOLOGIJA ČITANJA - Od motivacije do razumijevanja
Čitanje kao vještina, psihološki proces i najnovija prilagodba živčanog sustava potrebama komunikacije i kulture proučava se odavno. To je vještina bez koje moderni čovjek ne može i važno je usvojiti je u dječjoj dobi, jer na toj vještini počiva u velikoj mjeri djetetova spoznaja svijeta i mogućnost budućeg profesionalnog osposobljavanja. Zato je golem broj istraživanja u psihologiji najprije nastojao otkriti bitna svojstva procesa stjecanja čitačke vještine, a zatim je nešto manji broj njih nastojao otkriti koje su učinkovite metode podučavanja čitanja. No, kao i u mnogim drugim znanostima, još uvijek su slabe veze između istraživanja koja nastoje upoznati neku pojavu, dakle onih temeljnih, i primjene njihovih spoznaja i rezultata u unapređenju prakse. Autorica je napisala ovu knjigu s isključivom svrhom proučiti što je znanost o čitanju i što nam ona korisno ili novo nudi za ustrojavanje i poboljšanje prakse podučavanja čitanja.