- Homepage
- esoteric literature
- other esoteric literature
- PSIHOLOGIJA MOGUĆE EVOLUCIJE ČOVJEČANSTVA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
PSIHOLOGIJA MOGUĆE EVOLUCIJE ČOVJEČANSTVA
About the book PSIHOLOGIJA MOGUĆE EVOLUCIJE ČOVJEČANSTVA
Ruski matematičar i mislilac R D. Ouspensky, koji je formulirao filozofiju o četvrtoj dimenziji, što graniči sa zapadnjačkim racionalizmom i istočnjačkim misticizmom, bio je zaokupljen i problemima čovjekova bivstvovanja i njegova međuodnosa s univerzumom. Poslije susreta s Gurdjierfom, 1915. godine, počinje se baviti praktičnim studijem metoda razvitka čovjekove svijesti.
Psihologija koju Ouspensky razmatra u ovim uvodnim predavanjima postoji već tisućama godina u različitim oblicima i, za razlika od modeme psihologije, proučava Čovjeka iz perspektive onoga što on može postati. Jednom kada čovjek shvati koliko malo može kontrolirati svoje reakcije na vanjske okolnosti i unutarnje podražaje, mogao bi poželjeti pronaći način kako se osloboditi ovog mehaničkog načina Življenja.
Ouspensky opisuje kako čovjek mora istovremeno raditi na svom znanju i svom postojanju kako bi otkrio unutarnje jedinstvo, te razlog zašto ga je (iako njegov razvoj ovisi o vlastitim nastojanjima) vrlo teško postići bez vodstva "Škole".