- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book RASPRAVA O POPRATNOJ FILMSKOJ GLAZBI
Filmska glazba prisutna je gotovo od početka javnoga prikazivanja filma, no tek je od ne tako davno postala intrigantnom i naširoko raspravljanom temom, podjednako za teoretičare filma kao i za teoretičare glazbe. Primjerice, intrigantno je pitanje kako može svojstveno djelo druge umjetnosti, drugoga medija — glazbe — kad ga se »doda« filmu postati gotovo neprimjetnim sastojkom prevladavajuće slikovnoga filma i to se shvaća tako samorazumljivo da se neprimjetnost popratne glazbe postavilo čak kao normu »dobre uporabe« filmske glazbe. No, znači li to da u filmu nema itekako primjetne glazbe? Vezano je pitanje kako uopće uspijevamo prepoznati kad je glazba popratna, dodatkom slici filma, a kad je prizorna, tj. kad ima svoj »realni« izvor u predočenim filmskim prizorima. Uz to, očigledno je uvijek popratna glazba na različite načine pridonosila doživljajnom učinku filma, ali ključno je pitanje kako to konkretno čini i postoji li neka objedinjavajuća funkcija za sve te različite uporabe popratne glazbe. Na ova pitanja, kao i na niz vezanih potpitanja i supitanja, pokušava odgovoriti ova knjiga, dajući izvorni prilog suvremenoj raspravi o filmskoj glazbi.