Show more Show less

17110

RJEČNIK MARKETINGA

26,54
23,89
Lowest price in last 30 days: 21,23 
not available
ISBN ISBN: 953-157-008-6
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 1993

About the book RJEČNIK MARKETINGA

"Rječnik marketinga", prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvremenog tržišnog gospodarstva. Ovaj specijalizirani rječnik enciklopedijskog karaktera djelo je 18 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka koji su na sažet, razumljiv i pregledan način obradili najznačajnije pojmove, izraze, kratice, procese i institucije s područja općeg marketinga, marketinškog informacijskog sustava, organizacije, distribucije i logistike, politike proizvoda, cijena, promocije, komunikacija, dizajna, psihotehnike, međunarodnog marketinga, kao i s područja koja su s njima blisko povezana. U "Rječniku marketinga" objašnjeno je oko 2.100 pojmova. Uz gotovo svaki hrvatski izraz dan je odgovarajući izraz, odnosno izrazi, na engleskom i njemačkom jeziku. Na kraju knjige dodan je poseban englesko-hrvatski i njemačko-hrvat-ski rječnik marketinškog nazivlja, svaki s više od 2.000 izraza.

Author/s
Publisher/s
ISBN
953-157-008-6
Binding
hard
Year of issue
1993
Number of pages
585
Format
23,5 x 15 cm