- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- RUTINSKI PLANIRATI - UČINKOVITO POUČAVATI
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
RUTINSKI PLANIRATI - UČINKOVITO POUČAVATI
About the book RUTINSKI PLANIRATI - UČINKOVITO POUČAVATI
Događa li se to i vama? U početnoj fazi svojega nastavničkog obrazovanja imali ste četiri, pet ili šest dana kako biste se pripremili za određenu nastavnu jedinicu, a sada vam je na raspolaganju samo jedno poslijepodne za planiranje četiri, pet ili šest sati. Zapravo, znate što je dobra nastava. Ona treba aktivirati, biti raznovrsna, dobro strukturirana, orijentirana prema stjecanju kompetencije, postojana. Treba ispunjavati standarde, optimalno poticati svakoga pojedinog učenika i, ako je moguće, pridonijeti da njegov uspjeh pridonese tome da Njemačka bude visoko rangirana na PISA-inim ljestvicama. Vaš je problem samo u ovom: S obzirom na mnoge zahtjeve i nedostatno vrijeme katkad ne znate kako uza svakodnevne uvjete udovoljiti svojim zahtjevima, a i zahtjevima izvana.
Osim toga, vaši učenici nemaju uvijek iste želje kao i vi. Probleme vam zadaje i svakodnevna borba protiv ometanja nastave. Pri tome se više bavite manjim prekršajima pravila, nego velikim sukobima između nastavnika i učenika. Katkad imate osjećaj da se morate boriti protiv velike nezainteresiranosti i neučenja. Čini se da su učenici više zainteresirani za računalne igrice i razgovore o najnovijim informacijama o vezama iz učeničkih grupica nego za ciljeve učenja, koji govore o objektivnoj kompetenciji i kompetenciji prosuđivanja. Nemojte se brinuti: ako je to tako s vama, niste jedini.