- Homepage
- literature
- SARAJEVSKI ATENTAT
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book SARAJEVSKI ATENTAT
Sarajevski atentat prvi je roman Georgesa Pereca. Napisao ga je 1957, u dobi od dvadeset i jedne godine. Prvi put objavljen je u Parizu 2016. zahvaljujući uredniku biblioteke “La librairie du XXIe siècle” Mauriceu Olenderu, te Perecovoj sestrični Eli Bienennfeld, koja je nakon njgove smrti skrbila za njegova autorska prava. Ujedno je to i posljednje Perecovo integralno djelo koje je postumno valjalo objaviti, iako u ostavštini ima još mnogo fragmentarnih zapisa.
Pripovjedač kao da nema drugi cilj nego osvojiti Milu. Ili, točnije, posjedovati je. Je li doista zaljubljen u nju? Možemo u to posumnjati. (…) No već imamo posla s piscem. Zbog nečega u tonu, u načinu na koji iznosi granice ili obmane svojega ponašanja i svojih osjećaja, dok pripovijeda svoja napredovanja i zastoje na putu kroz Zemlju osjećaja uz svoju junakinju. Ali i zbog potrebe da u kontrapunktu te sentimentalne pustolovine uvede i pozadinsku priču: povijest, sa svojim malim uzrocima, velikim posljedicama i igrama slučaja koji se pretvaraju u sudbinu.
Iz Predgovora Claudea Burgelina