- Homepage
- literature
- poetry
- SERENDIPITY
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book SERENDIPITY
Autotematičnost, intertekstualnost, metatekstualnost, makaronštinu i autoreferencijalnost, u Derridainu smislu, Stojević ostvaruje na poseban i originalan način, gotovo jedinstven u suvremenom hrvatskom pjesništvu, pa je upravo po tim segmentima on ponajvećim suvremenim hrvatskim pjesnikom.
Cvjetko Milanja, Prostrijelne rane & other poems (iz recenzije), 2001.
U hrvatskom pjesništvu prošlog stoljeća imali smo „prokletih pjesnika“ i „blasfemičara“, spomenimo samo J. P. Kamova, M. Krležu, A. B. Šimića, T. Ujevića i dr. U svojim invektivama i huljenjima oni ipak nisu dirali u ono najsvetije, a to je lirska namjena govora. Na tragu dadaističkih i nadrealističkih provokacija, Stojević napada na posljednji bastion – lirsku kakvoću i poetsku funkciju govora.
Zvonimir Mrkonjić, Novi list, 2001.
Stojević se „osposobio“ za vrsnu „stišnu rekonstrukciju“ dekonstruiranog svijeta, pokazujući kako su njegovi uradci često „puno bolji“, ležerniji, imaginativniji, puni istinske energije stvaralačkog erosa, duhoviti i zaigrani, uvijek obnovljivi i uporabljivi, čak i „trajniji“ od zamorne „izvornosti“ arhemitologiziranog predloška.
Branko Bošnjak, Hrvatsko pjesništvo/pjesnici 20. stoljeća, 2010.
Stojević, velika „neznalica“, ne zna za „vrijeme“ i „povijest“; autor ne ispisuje stihove učinkom simboličke svijesti. Pripada on modelu mišljenja koji izričito ne želi „konceptualno“ misliti… Prebogat leksik Stojevićev samo je sipljivo dozivanje izgubljenih stvari, dozivanje stvari i izgubljena Značenja.
Branko Maleš, Razlog za Razliku, 2002.