- Homepage
- social sciences
- philosophy
- SHVAĆANJE PRAVA OZBILJNO
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book SHVAĆANJE PRAVA OZBILJNO
Dworkin u Shvaćanju prava ozbiljno napada vladajuću teoriju prava u Sjedinjenim Državama i Velikoj Britaniji, koju čine pravni pozi-tivizam i utilitarizam, i predlaže vlastitu filozofiju politike i prava, koja je spoj pravnog naturalizma i liberalnog egalitarizma. On kritizira vladajuću teoriju zbog njenog nedovoljnog uvažavanja pojedinca kao pojedinca, koje je posljedica njenog odbacivanja ideje prirodnih prava pojedinaca. Dworkin nastoji tu ideju prirodnih prava ponovno oživjeti i braniti. On tvrdi da su prirodna prava pojedinaca njihovi "politički aduti", koje oni smiju rabiti protiv kolektivnih ciljeva društva ili zajednice kao cjeline, te da je prirodno pravo pojedinaca na jednakost (pravo na jednaku skrb i poštovanje) njihovo temeljno prirodno pravo, koje posjeduju sva ljudska bića "ne na osnovi rođenja ili naravi ili zasluge ili izvrsnosti, nego samo kao ljudska bića koja imaju sposobnost planirati i biti pravedni". Kritika pravnog pozitivizma i utilitarizma, te dalja razrada vlastite filozofije politike i prava, glavne su teme i Dworkinovih kasnijih knjiga.