- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

SLIKARSTVO I SKULPTURA U FRANCUSKOJ 1700.-1789.
About the book SLIKARSTVO I SKULPTURA U FRANCUSKOJ 1700.-1789.
Likovna monografija Slikarstvo i skulptura u Francuskoj 1700. – 1789. (Painting and Sculpture in France 1700 – 1789) Michaela Leveya (Wimbledon 1927. – 2008.) - ravnatelja Nacionalne galerije u Londonu i stručnjaka za slikarstvo i umjetnosti XVIII. stoljeća – jedan je od probranih pregleda koje je The Yale University Press objavio o europskim stilskim formacijama namijenjenim ljubiteljima umjetnosti i stručnjacima koji se žele uvesti u problematiku raznih razdoblja, zemalja i škola.
„Michael Levey u ovoj knjizi daje iznimno stručan i razumljiv pregled razdoblja koje započinje s raskošnom paletom rokokoa i fêtes galantes Antoinea Watteaua, protiče u frivolnoj putenosti dok ancien régime nije obezglavljen i protjeran revolucijom. A grand finale – Jacques-Louis David – odbacuje lepršavu lakoću u zamjenu za klasicizam i ozbiljno historijsko slikarstvo.“ (prof. dr. sc. Sanja Cvetnić)
„Knjiga Michaela Leveya pisana je tipičnim engleskim smislom za sintezu,obuhvaćajući čitavo stoljeće umjetničkog stvaralaštva u Francuskoj između kraja vladavine Luja XIV. i kraja burbonske dinastije u osvit Francuske revolucije. Obilježena je erudicijom i dobrim poznavanjem pojedinih umjetnika i umjetničkih pojava.“ (prof. dr. sc. Dino Milinović)
„Knjiga donosi prikaze događanja i široj čitalačkoj publici manje poznatih umjetnika na početku 18. stoljeća dok veće cjeline i poglavlja posvećuje umjetnicima međašima koji su zaokružili i istom definirali izričaj navedenoga razdoblja, donoseći njihovu cjelovitiju biografsku faktografiju, utjecaje i stilske značajke koje su prihvatili njihovi sljedbenici u Francuskoj pa tako i diljem Europe. Predstavnici kiparstva uključuju Coustoua, Michel-Angea Slodtza i Caffieria, te dakako poznatijih Falconeta, Pigallea i Houdona. U slikarstvu su zastupljeni Rigaud, Restout, Vernet, Oudry i drugi cijenjeni slikari dok su manje poznati slikari bili također dobro prihvaćeni. Knjiga Michaela Leveya razjasnila je mnoga pitanja u francuskoj umjetnosti 18. stoljeća i umjetničkih izričaja unutar vremenskih okvira vladavine Louisa XV. i Louisa XVI., pri čemu ujedno skreće pozornost na utjecaj talijanskog baroka i klasičnijih trendova. Ova knjiga utemeljeno otkriva čitateljima da je rokoko itekako bio značajno razdoblje u razvoju europske umjetnosti.“ (Borivoj Popovčak)