- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
SLIKARSTVO - NESLIKARSTVO
About the book SLIKARSTVO - NESLIKARSTVO
Naslov knjige možda je neobičan, ali ima svoj dublji razlog skriven u činjenici što je autor, emotivno vezan od svojih prvih prepoznavanja i nagnuća za svijet umjetnosti, posebno slikarstvo, s vremenom I osobnim sazrijevanjem bio suočen s argumentima odbjegloga slikarstva te je, zadivljen ingenioznošću dogadaja i ostvarenja, što se činilo čistim antislikarstvom, u potpunosti prihvatio argumente posve nove i beskrajno složene konstelacije svijeta umjetnosti. U tome su podjednaku ulogu imala aktualna kritička i teorijska sagledavanja mnogih pisaca o modernoj i suvremenoj umjetnosti. U tom je smislu autor, koji je upravo zauzeo položaj ispovijesti upućene drugima, a ne samome sebi, oslabio privlačnu snagu svoje prve preferencije, shvaćajući da u snazi i vrijednosti umjetnosti nije presudan medij i métier po sebi, njegova - osobito kad je riječ o slikarstvu – navodna apriornost u odnosu na druge, povijesno mlade vizualne medije, nego da su na pozornici povijesti u igri sva sredstva i sve vizure, svi morfološki I nemorfološki čimbenici koji stapaju, razlažu, obrazuju, vraćaju se i napreduju u svojim metamorjfozama, pridonoseći društvu da bude otvoreno, mentalno proaktivno, osjetljivo i budno. Pa ipak, naslov odaje trag ne dokraja preboljelog, primarnog odnosa i osobnog senzibiliteta prema slikarstvu, iako je ponekad sam autor ove knjige otvoreno - s pravom ili ne - pisao i govorio o njegovu kraju.