- Homepage
- economics
- management
- tourism management
- STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU
About the book STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU
"Knjiga Strateški menadžment u turizmu može se u svjetskim razmjerima tretirati kao kapitalno djelo s područja poslovnog upravljanja u turizmu, lako je dominantno marketinški orijentirana, ona praktički obuhvaća sve aspekte poslovnog upravljanja u turizmu, od razmatranja okružja turizma, upravljanja turističkim marketingom (obuhvaćajući sve marketinške funkcije) i strateškog planiranja u turizmu do tzv. funkcionalnog upravljanja u turizmu (upravljanje ljudskim resursima, financijama, operacijama u turizmu, upravljanje kvalitetom). Izuzetnost ovog djela ne očituje se samo u integralnom pristupu strateškom menadžmentu u turizmu što ga uvelike razlikuje od ostale literature na našem tržištu koja je uglavnom usko funkcionalno usmjerena, već i po načinu i stilu kojim je napisano. Autori su na vrlo razumljiv način objasnili i najsloženije probleme i koncepte s ovog područja koristeći se svim mogućnostima koji su im stajale na raspolaganju - definicijama, verbalnim deskriptivnim objašnjenjima, formulama, modelima, grafičkim i shematskim prikazima."
Prof. dr. se. Josip Senečić
Luiz Moutinho redoviti je profesor marketinga na Sveučilištu u Glasgov/u i autor 19 knjiga: Cases in Marketing Management (1989, 2. izd. 1995), Probiems in Marketing: Analysis and Applications (1991, 2. izd. 2004), QuantJtative Analysis
Marketing Management (1998), Strategic Management in Tourism (2000), Strategic Marketing (2003) idr.
About the book - STRATEŠKI MENADŽMENT U TURIZMU
PREDGOVOR
I. OKRUŽENJE U TURIZMU
II. MENADŽMENT MARKETINGA U TURIZMU
III. FUNKCIONALNI MENADŽMENT U TURIZMU
IV. STRATEŠKO PLANIRANJE U TURIZMU
Kazalo pojmova
Kazalo imena i institucija
Pogovor (Josip Senecić)