- Homepage
- arts
- photography
- TEME I MOTIVI HRVATSKE FOTOGRAFIJE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
TEME I MOTIVI HRVATSKE FOTOGRAFIJE
About the book TEME I MOTIVI HRVATSKE FOTOGRAFIJE
Danas više nikomu ne pada na pamet da tzv. dokumentarnost Atgetovih fotografija smatra
mjerilom vrijednosti. Ma koliko se kritika fotografije čvrsto držala nekih svojih
interpretacijskih načela koja gotovo u pravilu opisuju ono što se na slici vidi, malo tko bi
fotografiju Miljenka Horvata povezao s poetikom protokonceptualne skupine Gorgona,
Franju Pommera s ozračjem bidermajera u Hrvatskoj, Tošu Dabca s Metro-Goldwin-
Mayerom ili Mia Vesovića s duhom šezdeset osme. Tu se negdje i krije ključ razumijevanja
fotografske slike koju medij proizvodi analognim ili digitalnim automatizmom, bez veze s
konceptualizmom, bidermajerom, filmskom industrijom ili šezdeset osmom, odnosno s
mnogo širim kontekstom od onog što ga medij može pružiti. Ovdje se dakle napušta “kužniˮ
medij, koji već ozbiljno prijeti zagađenju opće vizualne kulture, a prije negoli se krug
dioramskog iluzionizma zatvori, valja preispitati koordinate koje ga određuju. Cilj je ove
knjige i njezine opsežne bibliografije da promišljanje o statusu fotografske slike danas
obogate još jednim ekološkim prilogom.