- Homepage
- literature
- theory of literature
- TEORIJA FILMA - Uvod
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book TEORIJA FILMA - Uvod
Teorija filma: uvod, u svjetskim razmjerima nezaobilazna knjiga uglednog američkog teoretičara Roberta Stama, donosi obuhvatnu povijest discipline onako kako se ona odvila u “stoljeću filma”. Knjiga obuhvaća povijesni, analitički i interpretativni pregled povijesti teorije filma u njezinu ranom i klasičnom razdoblju od prvih promišljanja o filmskome mediju i umjetnosti, preko cjelovitih teorijskih formulacija od 1920-ih do 1950-ih te modernih filmskih teorija 1960-ih i prve polovine 1970-ih inspiriranih semiotičkim i strukturalističkim pristupima kulturi i umjetnosti, sve do recentnih proboja u kulturalnim studijima, queer-teoriji i postkolonijalnoj teoriji. Internacionalna u predmetu istraživanja, knjiga prikazuje razvoj filmske teorije u zemljama kao što su Francuska, Njemačka, Rusija, Italija, Velika Britanija, SAD, Meksiko, Brazil i Argentina, u svakom trenutku nastojeći naglasiti veze između njih. Napisano teorijski pristupačnim jezikom, djelo je lucidan i sustavan uvod u bogato i šaroliko polje. Riječ je o izuzetnoj teorijskoj sintezi, upućenoj svakome tko želi razumjeti nedoumice i debate što su usmjeravale teoriju filma u 20. stoljeću.