- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book TEORIJA PLANIRANJA ODRŽIVOG TURISTIČKOG PROIZVODA
Iz sadržaja...
Uvod u teoriju planiranja
Kulturna baština kao najkvalitetniji turistički resurs
Analiza pojedinih sklopova turističke tehnologije i metode njezina dimenzioniranja
Tehnološka veza sadržaja
Kreiranje održivoga turističkog proizvoda
Primjeri planiranja izgradnje, obnove, rekonstrukcije javnih i turističkih sadržaja
Iz recenzija...
... Djelo obrađuje osnovne parametre kojima se u fazi planiranja i projektiranja može kontrolirati te nakon toga i ostvariti tržno održiv i poslovno uspješan turistički proizvod. Unutar vrlo kompleksne strukture turističkog proizvoda i širokog raspona kvalitete elementarnih egzistencijalnih potreba i osnovnih funkcionalnih shema, preko kulturološke potke i atraktivnosti, pa sve do prostorno oblikovnih vrijednosti, autor nalazi elemente nužne za prosudbu financijske rentabilnosti koji omogućuju da taj proizvod uspješno djeluje i ostvaruje upravo one vrijednosti zbog kojih je i realiziran. Konkretnim primjerima utemeljenima na vlastitom radu i vlastitom iskustvu autor dokumentira svoje postavke primjenjujući time postavljene formule i brojčane pokazatelje koji iz njih proizlaze. Time je čitatelju omogućeno da, bez obzira na to je li riječ o arhitektu ili hotelskom djelatniku, zaista dobije uvid u metodu pristupa planiranju turističkog proizvoda ocjenjujući njegove realne mogućnosti.
prof. emeritus dr. sc. Boris Magaš
... Autor filozofski, ekonomski i sociološki prosuđuje turistički sadržaj koji izrasta u relacijski fenomen i socio-kulturnu vrijednost – trajno vrijednu u svim promjenama (održivost, atraktivnost), u prirodnom i u proizvodnom prostoru (spomenik ljudskom rodu), koji se racionalno upotrebljava, građanski koristi s najmanje troškova. Uistinu, rijedak pristup prosuđivanju turističkog proizvoda, socioekonomskih vrijednosti koje su epicentar turističke atraktivnosti i privlačnosti u kreiranju sociokulturnih vrijednosti u prostoru, pri čemu autor uvodi filozofiju, ekonomiju, sociologiju i kulturologiju u valorizaciji socio-kulturnih fenomena.
dr. sc. Slavko Kulić International Order of Merits