- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- child psychology
- TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!
Čudesan prizor: vaše dijete uzelo je knjigu u ruke i s užitkom čita. Želite li da to postane stvarnost?
Ovaj priručnik omogućit će vam da to i postignete.
„Ne razumijem ništa od toga što tamo piše“; „Dosadno je“; „Ne sviđa mi se“, „Čitam sporo“… Prepoznajete li među ovim izjavama riječi svoga djeteta ili učenika?
Problemi u čitanju pogađaju oko 25 % učenika osnovne škole, a broj djece s teškoćama u ovladavanju čitanjem raste iz godine u godinu.
Znate li zašto mnoga djeca ne čitaju? Naprosto ne žele raditi ono što im je teško: spajati slova u slogove i riječi, dokučiti smisao rečenica, odlomaka, tekstova…
Kako bismo im pomogli i privoljeli ih na čitanje, trebamo ponuditi nešto što djeca vole najviše na svijetu – igre!
Stručnjakinje iz Centra za dječju neuropsihologiju u Moskvi, neuropsiholog dr. sc. Aleksandra Soboleva i Svetlana Krasnova, profesorica jezika i književnosti razmatraju širok spektar teškoća u čitanju, detaljno opisuju teškoće i njihove uzroke, ali i cjelovitu dijagnostiku i konkretan PROGRAM POMOĆI djeci sa spomenutim teškoćama.
Specijalno razrađene, vesele igre donijet će djeci mnogo radosti, a komentari i savjeti neuropsihologa koristit će učiteljima, logopedima, psiholozima i, naravno, brižnim roditeljima.
About the book - TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!
Poglavlje I . Od čega se čitanje sastoji?
1.1. Čitanje je važno
1.2. Čitanje: anatomija procesa
1.3. S gledišta neuropsihologije
1.4. Obitelj: portret s pozadinom ormara za knjige
1.5. Škola: zapovijed je „Preživi!“
Poglavlje II. Čitanje: dijagnostika teškoća
2.1. Ispitivanje vještine čitanja
2.2. Analiza pismenih radova
2.3. Mentalna radna sposobnost i koncentracija
2.4. Fonematski sluh, slušna pažnja, izgovor
2.5. Vizualno-prostorna percepcija, vizualno-prostorna diferencijacija, prostorno razmještanje slova i riječi i vizualno pamćenje
2.6. Opći vokabular i razumijevanje smisla pročitanog
Poglavlje III. Čitanje: pripremamo se za uspjeh
3.1. Čarobna snaga igre
3.2. Pažnja! Razvijamo pažnju
3.3. Učimo percipirati zasebna slova i cijelu riječ
3.4. Učimo čitati sigurno i izražajno
3.5. Učimo opisivati, prepričavati i izlagati svoje misli
3.6. Vidno polje: poučavamo oči pravilnom čitanju