- Homepage
- economics
- multi-level marketing
- U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
About the book U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
Billa Sykesa predstavio mi je jedan od savjetnika u Institute of Directors u Londonu. Budući da je Bili bio Britanac koji je živio u Sjedinjenim Američkim Državama, a ja Amerikanka koja je živjela u Velikoj Britaniji, uočili smo slične probleme i mogućnosti s kojima se poduzeća suočavaju u međunarodnoj trgovini.
Institut je znao na koji način moje poduzeće Intrinsic Marketing savjetuje i obučava u svrhu poboljšanja prodaje i organizacije izvoza, pa su mislili da bi nam Bili mogao donijeti korisnike koji su željeli razviti trgovinu ili licenčne odnose u Sjedinjenim Američkim Državama i obratno.
Bili i ja od samog smo početka pomno promatrali teškoće s kojima su se poduzeća susretala u poslovnom razvoju. Zbog čega nisu uspijevali? Što im je pomoglo da uspiju? Baš kao što uspješni ljudi imaju neka zajednička obilježja, tako ih imaju i uspješni poslovi.
Određena zajednička obilježja pojavljuju se i u manjim i u većim poduzećima, bez obzira na to kojim se poslom bave: proizvodnja, usluge, profesionalne skupine. Željeli smo proširiti glas o uspjesima kako bi ta obilježja mogla prihvatiti sva poduzeća i oblikovati ih prema svojim potrebama. Činilo se bespredmetnim svaki put izmišljati toplu vodu kad su razrađena načela već postojala.