- Homepage
- literature
- theory of literature
- U ZNAKU KAIROSA - KNJIŽEVNA KRITIKA O DJELU BORISA DOMAGOJA BILETIĆA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

U ZNAKU KAIROSA - KNJIŽEVNA KRITIKA O DJELU BORISA DOMAGOJA BILETIĆA
About the book U ZNAKU KAIROSA - KNJIŽEVNA KRITIKA O DJELU BORISA DOMAGOJA BILETIĆA
Knjiga U znaku Kairosa: književna kritika o djelu Borisa Domagoja Biletića sadrži 37 referentnih tekstova o Biletićevim dosadašnjim knjigama, objavljenim u Hrvatskoj i izvan nje. Tekstovi su pisani i tiskani između 1990. i 2013./2014. godine. Potpisalo ih je čak 26 autora i autorica, koji su se potrudili pročitati i valorizirati Biletićev dosadašnji ulog u korpus suvremene hrvatske književnosti, te – na neki imanentan/nenametljiv način – definirati njegov markantan skriptorski status “danas i ovdje”.
Knjige ovoga tipa ne sastavljaju se odveć često ali su, zato, intrigantne uvijek i bez ostatka. Ne samo zarad svojeg evidentno rekapitularnog karaktera (koji, dakako, podrazumijeva i odgovarajuću estetsku prosudbu opusa što ga referiraju), već i zato jer – slijedom načela pars pro toto – sažimlju jedno razdoblje nedaleke književne povijesti. Koja se, čitana i tumačena različitim očima, vidi ne samo drukčije, već i bolje. Točnije i autentičnije. U Biletićevu je slučaju riječ o čak 26 pari očiju! (iz uvodnog teksta Jelene Lužine)