- Homepage
- social sciences
- philosophy
- UČITELJSTVO KAO POZIV
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book UČITELJSTVO KAO POZIV
U koricama ove knjige skupljena su četrdeset i četiri teksta. Svaki je tekst posvećen promišljanju jedne teme ili nekih pojmovnih odnosa koji su relevantni za pedagošku kreaciju, tj. za učiteljski poziv. U svakom tekstu jasno je izrečena autorova kritička suprotstavljenost ideološkim i autoritarnim projekcijama te posezanju u učiteljsku autonomiju. Prema analogiji na slavne tekstove Maxa Webera - naslov je ove knjige: Učiteljstvo kao poziv. No, ne treba zanemariti činjenu da je na tragu Vuk-Pavlovića sam Marinković želio pokazati kako je učiteljstvo i vrijednosna zbilja sui generis. Ove tekstove, vjerujem, htjet će pročitati svaki učitelj koji u samopoštovanju vidi sastavnicu učiteljskog ostvarenja. Možda će oni potaknuti učitelje i na veću hrabrost u isticanju prava na profesionalnu autonomiju.