40100119785

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

18,66
16,79
Lowest price in last 30 days: 16,79 
available
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 2004

About the book UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj

Publisher/s
Binding
hard
Year of issue
2004
Number of pages
404
Format
24x17 cm

Same author products

-10%UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA
37,15 41,28 
Lowest price in last 30 days:37,15 

Bestsellers from same category

-10%AUTORITET I PORODICAAntikvarijat
6,00 6,66 
Lowest price in last 30 days:6,00 
-20%MJESTO ZLOČINA - HYPO ALPE ADRIAAntikvarijat
5,33 6,66 
Lowest price in last 30 days:5,33 
-10%ANTROPOLOŠKE STRUKTURE IMAGINARNOG - Uvod u opću arhetipologijuAntikvarijat
9,60 10,66 
Lowest price in last 30 days:9,60