40100119785

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

18,58
14,86
Lowest price in last 30 days: 16,72 
available
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 2004

About the book UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj

Publisher/s
Binding
hard
Year of issue
2004
Number of pages
404
Format
24x17 cm

Same author products

Bestsellers from same category

-20%MJESTO ZLOČINA - HYPO ALPE ADRIAAntikvarijat
5,31 6,64 
Lowest price in last 30 days:5,31 
-20%KARL MARKSAntikvarijat
6,37 7,96 
Lowest price in last 30 days:7,96 
-20%DAVID I GOLIJATAntikvarijat
9,56 11,95 
Lowest price in last 30 days:9,56 
-20%PRIRUČNIK ZA ODRŽIVOST KULTURNE BAŠTINEAntikvarijat
13,80 17,25 
Lowest price in last 30 days:13,80