- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book URAVNOTEŽENA TABLICA REZULTATA
PRETVORITE STRATEGIJU U AKCIJU!
Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata“ kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji. Uravnotežena tablica rezultata se sastoji od četiri dijela: pojašnjavanja i prevođenja vizije u strategiju; prenošenja i povezivanja strateških ciljeva i mjera; planiranja, određivanja ciljeva i usklađivanja strateških inicijativa te poboljšavanja strateškog feedbacka i učenja.
Ova knjiga je bogata tehničkim detaljima, no jasan raspored unutar nje omogućuje puno lakše čitanje i razumijevanje koncepcija.
Kratki sadržaj:
Mjerenje i Upravljanje u informacijskom dobu
Zbog čega poslovni subjekti trebaju Uravnoteženu tablicu rezultata
Financijska perspektiva
Potrošačka perspektiva
Perspektiva internih poslovnih procesa
Perspektiva učenja i rasta
Povezivanje mjerila Uravnotežene tablice rezultata s Vašom strategija
Struktura i strategija
Postizanje strateškog usklađivanja: Odozgo prema dolje
Ciljevi, preraspodjela resursa, inicijativa i proračuna
Povratna informacija i strateški proces učenja
Provođenje upravljačkog programa Uravnotežene tablice rezultata
Robert S. Kaplan je profesor zaklade Baker Foundation na Harvard Business Schoolu i zajedno s Davidom P. Nortonom je osmislio uravnoteženu tablicu rezultata. Prvi put su ovu ideju predstavili 1992. u članku Harvard Business Reviewa, a otad su sustav preuzele mnoge međunarodne kompanije, poput Mobila i Searsa. Prije Harvarda, Kaplan je bio predavač i dekan Tepper School Businessa pri Carnegie Mellon University. 2006. je primio nagradu za životno djelo odsjeka za računovodstvo (Management Accounting Section) Američkog računovodstvenog saveza (American Accounting Association).
David P. Norton je osnivač i upravitelj nekoliko organziacija koje se specijaliziraju za sustave i procesiranje kojima se unapređuje provođenje poslovnih strategija. Dr. Norton je osnovao i izgradio i niz profesionalnih uslužnih tvrtki tijekom svoje karijere, a svaka se koncentrirala na najvažnija i najaktualnija pitanja iz managementa, i to svega od Managementa informacijskim tehnologijama do strateškog managementa.