- Homepage
- social sciences
- psychology
- UVOD U ANALIZU DRUŠTVENIH MREŽA - Koautorstvo znanstvenika iz triju polja društvenih znanosti od 1992. do 2012.
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

UVOD U ANALIZU DRUŠTVENIH MREŽA - Koautorstvo znanstvenika iz triju polja društvenih znanosti od 1992. do 2012.
About the book UVOD U ANALIZU DRUŠTVENIH MREŽA - Koautorstvo znanstvenika iz triju polja društvenih znanosti od 1992. do 2012.
Polazište dr. Letine jest da je suradnja najvažniji mehanizam suvremene istraživačke prakse. Doprinos psihologije u mjerenju znanstvenoga učinka i evaluacije znanstvenika je velik, te organizacijska psihologija znanosti može doprinijeti razumijevanju suradničkoga ponašanja i mjera radnoga učinka. U prvom i drugom poglavlju autorica donosi pregled teorijskih i empirijskih doprinosa razumijevanju znanstvene suradnje iz različitih znanstvenih disciplina s naglaskom na probleme mjerenja suradnje i produktivnosti u znanosti te njihova odnosa. Opisane su karakteristike dosadašnjih istraživanja i razmotrena je uloga psihologije znanosti i njezin eventualan doprinos. Treće je poglavlje najvažnije jer opisuje teorijski i metodološki pristup – analizu društvenih mreža. Opisani su glavni koncepti, teorije i metodologija, s posebnim osvrtom na primjenu metode na podacima o koautorstvu. U četvrtom su poglavlju opisana neka relevantna prijašnja istraživanja u kontekstu hrvatske znanosti. Peto poglavlje donosi opis procesa prikupljanja podataka i njihove prilagodbe za analizu društvenih mreža. U tom su dijelu detaljnije opisane mjere za analizu cjelovitih mreža te pozicije pojedinca u njima, što su samo neke od brojnih mogućnosti koje omogućuje mrežni pristup. U šestom je poglavlju pregled rezultata istraživanja u vezi s metodološkim specifičnostima mrežnoga pristupa te razmatranje rezultata u teorijskom okviru opisanom u drugom i trećem poglavlju. U zadnjem su poglavlju iznesena završna razmatranja o odgovorima na istraživačka pitanja i primijenjenom metodološkom pristupu, osvrt na moguće implikacije rada te odgovori na istraživačka pitanja. Tzv. znanost o mrežama relativno je nova disciplina koja nadilazi disciplinarne granice i omogućuje ispitivanje složenih, međuovisnih i višerazinskih interakcija kao što je znanstvena suradnja. Iako je korisnost mrežnoga pristupa prepoznata u organizacijskim znanostima, njegova je primjena u organizacijskoj psihologiji i psihologiji rada ograničena. Analize društvenih mreža idealna su metodologija za razumijevanje sastava timova, njihovih procesa i stanja te radnog učinka.