- Homepage
- literature
- theory of literature
- theatrology
- UVOD U FRANCUSKO DRAMSKO KAZALIŠTE 20. STOLJEĆA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

UVOD U FRANCUSKO DRAMSKO KAZALIŠTE 20. STOLJEĆA
About the book UVOD U FRANCUSKO DRAMSKO KAZALIŠTE 20. STOLJEĆA
Knjiga naslovljena Uvod u francusko dramsko kazalište 20. stoljeća napisana je s ciljem pružanja osnovnih informacija o specifičnostima francuske dramske književnosti i kazališnog života 20. stoljeća i o radu najistaknutijih dramatičara (Paul Claudel, Alfred Jarry, Jean Cocteau, Jean Giraudoux, Jean Anouilh, Sacha Guitry, Jules Romains, André Roussin, Jean-Paul Sartre, Albert Camus, Samuel Beckett, Eugène Ionesco, Michel Vinaver, Bernard-Marie Koltès, Jean-Luc Lagarce itd.) i kazališnih umjetnika (André Antoine, Jacques Copeau, Antonin Artaud, Jean Vilar, Jean-Louis Barrault, Roger Planchon, Antoine Vitez itd.), kao i o društveno-povijesnom i kulturnom kontekstu u kojem su djelovali. Knjiga tematizira mutacije francuskog dramskog pisma nakon odbacivanja aristotelovsko-hegelovskog modela te vitalnost nove umjetnosti, one režije. Zanima se kazališnim fenomenom u njegovoj cjelovitosti, od kazališnih institucija i glume do dramskoga teksta i umjetnosti režije. U središtu je interesa dramsko kazalište, no usput se spominju i neke druge kazališne vrste. Izlaganje građe jest kronološko, strukturirano u dvije veće cjeline unutar kojih je dio prostora posvećen kazališnom životu i umjetnosti režije, a drugi dramaturgiji. Napisana je s namjerom da studentima humanističkih i umjetničkih studija, kao i svima koji su za temu zainteresirani, olakša snalaženje u znanstvenom području pregledom dosadašnjih spoznaja o toj temi, na manjem broju stranica i na jednostavan i pristupačan način.